Thursday, August 2, 2007

RIMAS..



Lari,lari,lari

Aku lari tingalkan semua ini

Untuk mencari, cari,cari

Ketenangan diri.........hi......


Pergi,pergi,pergi

Engkau pergi dari hidupku ini

Ku tak mahu, mahu

Engkau hadir dalam diri ini...hi...


Keluhan hatiku tak siapa yang tahu

Ku simpan semua sebak di dada

Biar ku yang terluka

Pernahkah kau mengerti caraku memujukmu

Pernahkah kau hargai caraku mencintaimu


Lafaskan kata dari bibir

Adakahnya dari hati

Mungkin kau tak fahami maksudnyayang tersembunyi

Titisan air mata dari pipi ke bumi

Pernahkah kau peduli betapa sedih diriku ini


Mengapa.....

Aku yang terluka...

Aku yang merana....

Aku yang menahan sisa baki cinta ini

Engkau yang meminta...

Aku yang sengsara...

Rimas,rimas..aku rimas



Tinggalkan seorang kecundang

Istana jiwaku goyang

Roboh dan tumbang

Sawanku lantang

Tidak berpantang

Letupnya siang siang

Bukannya alang kepalang

Datangnya perang

Dan bawaku ke jurang

Pulanglah sayang

Janji ku tatang

Ku hapuskan dalang


Dalangnya sayang

Sayangnya hilang

Hilanglah garang

Garangku terbang melayang

Terbongkangku terbang kau terhoyong-hayang

Tak pandang belakang

Terkankang gilaku tak diundang

Ku rapuh semua tak bertiang

Janjiku kini kan bertulang


Lari lari akulari tinggalkan

Tuk mencari

Untuk mencari ketenangan

Aku pergi tinggalkan

Tinggalkan kau sendiri

Ku pergi..kini ku pergi

Tinggalkan mu sendiri




No comments: