Wednesday, September 2, 2009

countdown..


2 days left..

utk aku tinggalkan putrajaya ini..


jumaat will be my last day working in putrajaya...


to my frends tak kira la from OAS or HeiTech.. thank u very much for everything..


even though I am here for just 1 month ++ jer baru.. thank u for ur guide, for the laugh, for all the information...


yang selalu will be in my mind :


1. roti bakar yang lukman & ummu pernah buat utk k.shaf...

2. lawak2 fahmi...

3. kisah 'chenta' lukman & nisa yang selalu menjadi usikan ezzan..

4. cupcake ezzan bagi tu (sedap la ezzan)

5. linda & haida yang biasanya senyap tapi tiba2 bercakap dengan penuh semangat..

6. aida yang banyak bagi guideline & jual modem broadband kat akak..

7. megat yang sangat rajin wat roti bakar utk kengkawan semua..

8. uswah, eein, kirul yang tak banyak bercakap

9. anum, ain & rizal yang kita pernah lunch skali kat resepi rahsia...

10. dd & ros yang penah teman k.shaf makan kat bonda


last but not least nisa yang 1st2 skali k.shaf kenal masa mula2 keja kat heitech...


and thank u very much specially for the friendships yang saya dapat sepanjang2 saya bekerja di sini..


semoga ukhwah kita berkekalan.. stay in tounch... klu korang2 nak kawin jangan lupa jemput saya...

klu ader aper2 pertolongan yang diperlukan, jangan malu2 cari saya..


by the way, saya jugak nak mintak maaf jikalau apa2 yang saya pernah lakukan membuat mana2 pihak 'terasa' or 'terguris'.. samada perbuatan saya tu sengaja atau tidak sengaja atau dengan sedar atau tidak sedar.. okey!! 0-0 balik yer..

wassalam...

No comments: