Friday, September 18, 2009

Salam Aidilfitri buat semua...


Salam..
estimated lagi 2 hari kita akan menyambut hari raya.. insyaAllah... so disini aku ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri buat semua readers blog aku ( tak kira la silent readers, my frends, anyone i know or i dont know pendek kata everyone laa)..
aku berharap agar semua kesalahan aku dapat dimaafkan, halalkan apa2 yang termakan, terminum, tercakap dan terbuat kat korang ek.. semoga kita semua dirahmati oleh Allah swt.
bagi mereka yang tahu umah aku silalah datang untuk berhari raya yer.. tak yah malu2.. segan2.. gimme a call.. ohh yer.. lupa pulak nak crita.. aku beraya kat umah mak aku tahun ni kat penang.. dijemput dengan segala hormat untuk ke rumah aku yer..
for those yang making a long journey back to home or kampung.. have a happy journey.. berhati2 dijalan raya..
for non-muslims I wish a very happy holiday..
aper lagi ek?? tak der aper2 dah kot.. thats all guys.. till then..
w'salam..

No comments: